FAQ

1.   Doładowałem EM-kartę, nie otrzymałem potwierdzenia.

Jeśli transakcja została zakończona powodzeniem (podczas zakupu nie pojawił się komunikat o błędzie) i na stronie pojawił się komunikat z podziękowaniem za zakup doładowania, to bilet pobierzesz także:

  • z poziomu strony z podziękowaniem za zakup – wystarczy kliknąć przycisk Pobierz Bilet
  • logując się numerem biletu do panelu TWOJE BILETY. Numer biletu także znajdziesz na stronie z podziękowaniem za zakup biletów

Jeśli po upływie 30 minut nadal nie otrzymałeś potwierdzenia doładowania na adres e-mail/sms:

  • sprawdź czy e-mail z potwierdzeniem nie został przeniesiony do folderu SPAM w twojej skrzynce pocztowej
  • jeśli wybrałeś przelew tradycyjny i zapłaciłeś np. na poczcie lub w placówce banku to nasz system może zaksięgować wpłatę nawet dopiero po kilku dniach – wtedy otrzymasz potwierdzenie
  • skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta, tel.703 402 802, koszt: 2,58 PLN z VAT/min, usługę świadczy Progress Plus s.c., e-mail: bilety@e-podroznik.pl

2.   Doładowaniem EM-kartę, ale bileterka w autobusie wskazuje, że jest nieważna.

Bileterka w autobusie nie została jeszcze zaktualizowana przez przewoźnika tzn. “nie wie” o Twoim doładowaniu. Przy wsiadaniu na pokład podaj kierowcy Kod weryfikacyjny biletu, który znajdziesz na bilecie w sekcji Dane biletu.

3.   Nie mogę doładować EM-karty, otrzymałem komunikat o “braku połączenia z dworcem”.

Nasz system, w celu sprawdzenia możliwości doładowania Twojej EM-karty, łączy się z systemem przewoźnika. Jeżeli system przewoźnika nie odpowie, nie będziemy mogli doładować Twojej EM-karty. Prosimy o zgłoszenie tego problemu bezpośrednio do Twojego przewoźnika lub do nas na adres bilety@e-podroznik.pl

4.   Nie mogę doładować EM-karty, otrzymałem komunikat, że prawo do ulgi wygasło.

Nasz system, w celu sprawdzenia możliwości doładowania Twojej EM-karty, łączy się z systemem przewoźnika. System przewoźnika wskazał, że wygasła data ważności Twojego dokumentu uprawniającego do ulgi (np. legitymacja szkolna). W celu aktualizacji danych powinieneś udać się do punktu sprzedaży swojego przewoźnika.

5.   Nie mam EM-karty, gdzie mogą ją zakupić?

Zakup i pierwsze doładowanie EM-karty należy wykonać w punkcie sprzedaży przewoźnika. Następne doładowania będziesz mógł wykonać przez Internet.

6.   Czy mogę zmienić zakres obowiązywania EM-karty i kursy na jakie obowiązuje?

W systemie możesz doładować EM-kartę na istniejących zasadach (te same kursy, ten sam okres obowiązywania, ulga). Jeżeli chcesz coś zmienić musisz udać się do punktu sprzedaży przewoźnika.

7.   Instrukcja doładowania EM-Karty przez Internet.